Debaran kian terasa. Fuh !

Cepatnyaaaaaaaa masa berlaluuuuuuuuuuuuuuuu ! Tak tau kenapa rasa cuak sangat final kali ni. Sebab final semester mungkin? Dah nama pun final semester, mesti lah result final kali ni penentu segala²nya, penentu arah tuju untuk degree nanti dan semestinya salah satu cara untuk balas separuh jasa Mama & Abah. Nak balas semua jasa aku rasa aku belum mampu lagi T_________T

Aku tahu, Mama & Abah letak harapan yang sangat tinggi dekat aku. Aku tahu. Dan sebab tu, aku berharap sangat aku dapat capai harapan tu untuk final kali ni. Walaupun aku rasa sem ni agak susah sikit dari sem² lepas, tapi insyaAllah, aku akan cuba sehabis baik, cuba selagi mana yang aku mampu. InsyaAllah.

 

Only few weeks left. Few weeks before I leave my diploma studies. Few weeks before everything come to an end. Few weeks for me to struggle for my future. So Mieya, please, gather all your strength, be strong, be positive and never give up. And the most important thing, be fully prepared and say no to last minute study. Okay?

 

Mama… Abah… I will make you proud, insyaAllah. Hold on and bear with me. I’m trying very best here. Please pray for me. Pleaseeeeeeee. I love both of you.

Ya Allah, please make everything flow smoothly and easily for me.  But if it’s hard, please give me strength.

Peeps, pray for me. For my success.

:)