22 Apr

Tarikh Konvo ! :D

Hai ! 🙂 Yayyyyy, setelah sekian lama menunggu tarikh konvo, akhirnyaaaaaaaaaa ! Sebelum-sebelum ni tengok gambar-gambar orang lain konvo je, kali ni tiba giliran aku pulak 🙂 Tarikh pengambilan jubah dan raptai : 17/5/2013 Tarikh konvokesyen : 21/5/2013 Tak sabar nak tunggu tarikh itu. Tak sabar nak kongsi dan raikan hasil perjuangan selama 2 tahun […]

Read the rest
12 Apr

Puncak Perdana Girl School

Kenapa Girl School? Sebabbbb… *jeng jeng jeng !* Dalam class ada 10 orang, dan semua perempuan ! Yes, SEMUA ! Lecturer je lelaki. Sebab tu lah lecturer tu suka mengajar class kitorang. Nampak tak yang kitorang ni disayangi lecturer? Muehehe :p If you laugh really loud, talk spontaneously, and you don’t care what your face […]

Read the rest

older posts Next Page »